Hotel Opal

Hotel Opal

Localizare: Hotel Opal 3*** Jupiter a Cap Aurora este situat pe faleza, langa Hotel California, la doar 50 de metri de plaja CAZARE: 1.       Din ratiuni comerciale si sanitare, categoric nu se admite introducerea in incinta hotelului si depozitarea in camera sau pe balcoane a mancarurilor si bauturilor aduse din exterior. Utilizarea echipamentelor de gatit/incalzit in camerele de hotel este strict interzisa. Hotelul isi rezerva dreptul de a evacua din hotel persoanele care aduc si utilizeaza astfel de echipamente. 2.       Spatiile de cazare din Hotel Opal au urmatoarele caracteristici: suprafata totala este de cca. 18mp ( incluzand baia si balconul). Baia dispune de cabina de dus , vas wc, chiuveta, oglinda , uscator de par, cosmetice. Camera este mochetata si dispune de perdele si draperie. Balconul are doua scaune de terasa sau doua taburete in camerele in care balconul este mai mic. In toate camerele sunt televizoare LED conectate la retea TV cablu, doua fotolii o masuta. Amenajarea si dotarea camerei este luminoasa si colorata, asigurand confort si ambianta placuta. Dispune de sistem de conditionare a aerului pe principiul a doua sezoane, cald sau rece. 3.       In camere nu exista frigidere casnice, ci numai mici racitoare hoteliere, tip MINIBAR, specifice acestui tip de serviciu. Racitoarele mini-bar nu sunt in masura sa pastreze alimente, cu atat mai mult nu pot asigura pastrarea alimentelor pentru sugari si copii mici. 4.       Administratia hotelului nu raspunde de obiectele sau valorile uitate, pierdute, nesupravegheate sau neprotejate, oriunde s-ar intampla disparitia acestora, in incinta hotelului sau perimetrul exterior al proprietatii. 5.       Potrivit procedurilor de lucru ale Hotelului, repartizarea camerelor se poate face numai cu o seara inainte, sau chiar in dimineata intrarii clientilor, in functie de structura si numarul camerelor similare ce urmeaza a fie eliberate (check-out) in ziua respectiva. 6.       Ora de incepere a zilei hoteliere acheck-ina, nu poate fi decat de la ora 18.00 si ora de eliberare a camerei acheck-outa, nu poate fi mai tarziu de ora 12.00. Tarifele pentru eliberarea tarzie a camerei (aLate Check-outa) sunt: - intre orele 12.00-15.00 a 30% din tariful de receptie; - intre orele 15.00-18.00 a 50% din tariful de receptie; - dupa orele 18.00 a 100% din tariful de receptie; Tarifele pentru ocuparea mai devreme a camerei (aEarly Check-ina) sunt: -        intre orele 08.00-12.00 a 50% din tariful de receptie; -        intre orele 12.00-18.00 a 30% din tariful de receptie; Sunt fara acoperire si numai pe raspunderea agentiei de turism acele promisiuni facute clientilor privind posibilitatea de preluare a camerei mai devreme de ora 18:00, sau eliberarea mai tarziu de ora 12:00, sau ca vor avea camere alaturate de prieteni sau rude, sau ca vor primi camera la un anumit etaj/corp al hotelului. Orice solicitare in afara precizarilor contractuale poate ramane ca o simpla optiune, pe care incercam sa o satisfacem numai in limita posibilitatilor si disponibilitatilor, FIIND EXCLUSA GARANTAREA, sens in care Agentia de turism accepta si recunoaste ca Hotelul este exonerat de orice raspundere in raport cu acei clienti care au primit garantii ce exced conditiile contractului.  7.       Lenjeria, prosoapele sunt dedicati exclusiv utilizarii in camera. Se interzice categoric scoaterea acestora din camera pentru utilizare pe plaja. Hotelul nu asigura prosoape pentru accesul la plaja.  8. Parcarea gratuita a autoturismelor persoanelor cazate in hotel se poate face numai in spatiul special dedicat in limita celor 120 locuri disponibile. Accesul este controlat si se acorda pe principiul aprimul venit a primul servita, potrivit locurilor libere.Nu pot fi rezervate locuri de parcare la receptie sau la personalul de paza. La iesirea din parcarea hotelului, oricand pe durata sejurului, locul de parcare nu poate fi retinut, la intoarcere accesul fiind posibil numai daca mai sunt locuri inca libere. Agentilor de paza le este strict interzis sa manevreze autoturisme sau sa pastreze cheile de contact ale celor parcate. Administratia hotelului nu are nici o responsabilitate privind eventuale pagube produse propriilor vehicule, sau altora, prin manevrarea sau parcarea neglijenta a acestora de catre proprietari.Recomandam sa se parcheze exclusiv in spatii si locuri clar marcate. Nu trebuie ignorate semnele specifice de circulatie. Parcarea neregulamentara determina asumarea de proprietar a amenzilor si a taxei de recuperare a vehicolului ridicat de organele abilitate. Ridicarea autoturismului nu se reclama la receptia hotelului, ci se apeleaza 112.  9. Conexiunea internet awirelessa este disponibila GRATUIT in camere si in toate spatiile publice ale proprietatii, inclusiv holuri, terase. Fiind o facilitate acordata gratuit, cu anumite limite tehnice, nu poate fi garantata viteza si constanta conexiunii in perioadele de maxima solicitare.   RESTAURANT 1.  Serviciile de masa platite in avans (micul dejun si demipensiune pranz) se servesc exclusiv in regim bufet in perioada de sezon estival (01.06 -22.09.2025 pentru mic dejun , pranz ), iar in extrasezon si sezoanele intermediare se poate organiza bufet numai cu conditia intrunirii numarului minim de 40 de persoane inscrise la acest tip de masa. In cazul in care numarul minim de participanti pentru bufet nu este intrunit mesele se servesc ala farfurieasau in regim aa la cartea, insa strict in limita bugetului alocat.  2. Din ratiuni comerciale si sanitare, categoric nu se permite introducerea si consumul in spatiile publice ale hotelului, terase, bar, restaurant, a mancarurilor si bauturilor aduse din exterior. Managementul isi rezerva dreptul de a solicita persoanelor aflate in aceasta ipostaza sa paraseasca de indata aceste spatii.  3. Servirea meselor in regim bufet platite in avans se face numai intre anumite ore; conform orarului afisat la receptie. Principiul bufetului este acela al consumului fara restrictii de structura sau cantitate a preparatelor, insa exclusiv pe durata alocata si exclusiv in spatiul alocat. Pe durata sejurului, la mesele tip bufet, inclusiv micul dejun, nu este permisa scoaterea preparatelor sau bauturilor din perimetrul spatiilor alocate servirii mesei. Pentru cazurile exceptionale medicale se adreseaza sefului de sala.  4.Accesul in restaurant in vederea servirii meselor in regim bufet (micul dejun si pranz) se face in baza BRATARILOR de masa primite de la receptia hotelului si a listelor nominale, prin verificarea numelui si numarului camerei ocupate.  5.Suplimentul de demipensiune se comercializeaza conform numarului total de persoane (inclusiv copii) ocupante ale camerei. Nu se accepta vanzarea partiala din total numar ocupanti camera. Pentru copii sunt reduceri aplicabile in functie de varsta.  Membrii echipei operationale si ai managementului hotelului sunt permanent si deplin dedicati asigurarii celor mai bune servicii. De aici si aceasta rigoare a prezentarii conditiilor de comercializare si a regulilor interne de conduita, care sa nu lase loc interpretarilor. Fara indoiala, greseli pot fi facute de angajatii hotelului, iar exigenta si asteptarile unor oaspeti pot fi peste limitele fizice ale spatiilor si dotarilor hotelului, sau chiar si peste nivelul standardelor asumate de hotel. In absolut toate situatiile veti remarca o buna si corecta comunicare, bazata exclusiv pe onestitate si dorinta de a identifica o solutie de a rezolva eventuale nemultumiri, in limita posibilitatilor. Insa, intotdeauna dialogul trebuie purtat pornind de la premise corecte si bazat pe un real si deplin RESPECT RECIPROC. HOTEL   ETIQUETTE a REGULILE CASEI  1.           Politica de acces la mesele incluse (mic dejun si pranz) Purtarea bratarii la incheietura mainii pe durata sejurului este OBLIGATORIE. In perioada de varf de sezon, numrul de turisti la mesele mic dejun si pranz servite in regim bufet suedez depaseste 500 de persoane. Pentru siguranta dumneavoastr, va rugam sa respectati ,,Regulile caseia.  2.            Politica cu privire la pstrarea bunurilor de valoare In scopul pstrrii in siguranta a bunurilor Dvs. de valoare (bijuterii, sume mai mari de bani), va rugam sa le lasati in seiful hotelului. Va recomandam sa evitati pstrarea sumelor mari de bani lichizi in camera de hotel. 1.            Politica siguranta copii Pentru siguranta copiilor dumneavoastr, dar si pentru a evita producerea de pagube proprietatii, aveti obligatia, conform legii sa va supravegheati copiii minori. Nu rspundem de siguranta copiilor Dvs. in incinta si in cadrul proprietatii (inclusiv spatii exterioare, locuri de joaca). Producerea de pagube in incinta complexului sau pe suprafata proprietatii, conduce la suportarea contravalorii acestor pagube, pe msur daunelor solicitate de proprietate. 4. Politica animale de companie : Accesul  in incinta complexului, cu orice fel de animal de companie (papagal, iepure, pisica, broasca testoasa, caine si s.a.) presupune achitarea ,,Taxei pentru animal de companiea, conform tarifelor afisate. Orice paguba produsa de animalul de companie, cade in sarcina apartinatorului. Cainii, chiar daca sunt de talie mica sau medie, trebuie sa aib lesa pe suprafata proprietatii, si nu pot fi lasati liberi. In perioada servirii meselor, nu este permis accesul animalelor de companie in incinta restaurantului si pe teras. Pentru respectarea normelor DSP, cat si pentru siguranta Dvs., NU este permis accesul cainilorr la PISCINA! V RUGM S NU LASATI ANIMALELE DE COMPANIE S ISI FAC NEVOILE PE PAJISTEA HOTELULUI! ACEASTA ESTE O ZON DE RELAXARE SII COPII DUMNEAVOASTR SE POT IMBOLNAVI!  5.            Servirea mesei :. Programul meselor se gaseste la Receptie.. Consumul de produse alimentare de la mic dejun si pranz este permis numai in intervalul orar stabilit, si numai in spatiile dedicate acestui serviciu. Este interzisa iesirea cu produse de la bufet, sustragerea acestora si consumarea lor in camerele de hotel sau in alte spatii publice, in caz contrar se achita o taxa de 100 lei. Conform normelor igienico-sanitare, consumul de produse alimentare in camera de hotel, holuri hotel si alte spatii neconforme, implica riscuri pentru sntatea dumneavoastr si poate atrage duntori. 6.           Politica Mini-bar Camerele Hotelului Opal sunt dotate cu Mini-baruri. Acestea nu sunt frigidere sau mini-frigidere si temperatura de rcire nu este ca cea a unui frigider, ele sunt destinate exclusiv pstrrii de apa, buturi rcoritoare si buturi alcoolice de mici dimensiuni. Supraincarcarea acestora cu alimente si alte produse perisabile determina nu numai defectarea utilajului, si va si pune sntatea in pericol, prin consumul produselor astfel pstrate. 7.           Check-in & Check-out: Avand in vedere timpul necesar pentru curatarea camerelor dup sedere si ora de Check-Out (ora 12:00) cazarea turistilor sositi (Check-in) se face incepand cu ora 16.00, atunci cand sunt camere disponibile, si cu ora 18.00 cand hotelul este incarcat! De-cazarea (Check-out) se face cel tarziu la ora 12.00, la pranz. Receptia are program de functionare non-stop pe perioada sezonului estival, asadar nu trebuie sa va faceti probleme in legtur cu ora sosirii dumneavoastr la hotelul nostru. aLate Check-outa si aEarly check-ina  se pot organiza contra-cost, anuntand Departamentul de Rezervri sau Receptia hotelului cu o zi in avans, in functie de disponibilitate. 8.           Politica Parcare Parcarea este gratuita si o oferim in limita disponibilitatiii! La check-in, solicitati tichetul de parcare; tichetul se va completa si se va afisa in bordul masinii, astfel incat sa fie vizibil din exterior. Va rugam sa nu parcati in zona de intrare in hotel, acest spatiu trebuie sa ramana liber pentru servicii de urgenta (Salvare, Pompieri). V atragem atentia c parcarea o oferim gratuit, IN LIMITA LOCURILOR DISPONIBILE (120 locuri), hotelul neavand nici o obligatie legal de a v pune la dispozitie un loc de parcare. V rugm s nu parcatii masina in zone neconforme (vezi marcaj trasat). SC OPAL SA nu isi asum nici o rspundere in eventualitatea producerii unor avarii de ctre alte terte persoane, masinii DVS.  9.           Politica spatii Entertainment (distractii) In incinta complexului nostru au acces GRATUIT la  Kids Club copii cu varste cuprinse intre 3 si 10 ani. Programul de functionare il gasiti la Receptie. In Lobby este situat spatiul FUN ROOM, un centru de distractii la care au acces contra-cost (exceptie fcand ofertele speciale cu acces inclus) copii cu varste peste 10 ani. Complex OPAL by the sea   va pune la dispozitie si servicii Teren Tenis. Tarifele le gasiti la Receptie. 10.        Piscina OPAL: PISCINA pentru adulti si copii are apa incalzita in lunile iunie si septembrie, cand este necesar, la temperaturi intre 23-26 grade Celsius, conform normativelor pentru piscin exterioara. Dusul de pe piscina exterioar are ap rece si cald. V rugm s aveti rbdare dac doriti s folositi apa cald pntru ca aceasta s ajung din centrala termic. Piscina are suprafata de 20/12 m, cu adancime cuprins intre 50 cm in zona copiilor si 130 cm in zona destinat adultilor. Plaja piscinei, este amenajat cu sezlonguri si umbrele, aceasta fiind deservit de un bar, nou construit. Sezlongurile nu se pot rezerva in avans, se ocup in ordinea sosirii. ACCESUL LA PISCIN SE VA FACE PE BAZA BRATARII PRIMITE DE LA RECEPTIERegulamentul si programul de functionare a piscinei il gasiti la Receptie. FUMATUL LA PISCINA ESTE STRICT INTERZIS! INTRAREA CU PRODUSE SI BUTURI DIN AFARA UNITTII SI CONSUMUL ACESTORA ESTE STRICT INTERZIS a TAXA 100 LEI!  11.            Plaja OPAL TURISTII NOSTRII AU ACCES LA PLAJA AMENAJAT, ACCESUL FACANDU-SE FACIL, DE LA TERASA HOTELULUI, SE COBOAR TREPTELE PE PARTEA STANG TREC DE PRIMA SECTIUNE DE PLAJ, IAR URMTOAREA SECTIUNE ESTE PLAJA OPAL by the sea***, FIIND VORBA DE UN DRUM PARCURS PE JOS DE MAXIM TREI MINUTE. Turistii nostri au acces la sezlonguri in regim de INCHIRIERE. De la Receptie se d un tiket care trebuie prezentat personalului de la plaj. Sezlongurile se inchiriaz cu saltea, masuta si umbrel. PRETUL DE INCHIRIERE IL GASITI LA RECEPTIE Clientii hotelului OPAL by the sea ***, vor plti contravaloarea inchirierii sezlongurilor la receptie, unde vor primi un TICKET pe care il vor prezenta de fiecare dat personalului de la plaj, vor fi deserviti de personalul hotelului in ordinea venirii si disponibilitatii sezlongurilor la momentul sosirii.Sezlongurile nu pot fi rezervate la hotel, ci direct la personalul de la plaj, dac exist disponibilitate. Turistii nostri care nu doresc s inchirieze sezlong, pot opta s stea la plaj pe suprafata dedicat zonei pentru cearceafuri. 12.         &nbs;  Politica sesizri Va informam ca locatia noastr functioneaza dup standarde de operare specifice industriei ospitalitatii, pentru o clasificare de 3***. Angajatii nostri depun toate diligentele pentru a va oferi servicii cat mai prietenoase. Va rugam ca in eventualitatea in care va confruntati  cu diferite probleme in incinta  Complexului, sa va dresati receptiei si sa pastrati un comportament civilizat si un ton de comunicare normal, astfel incat sa nu deranjam ceilalti clienti. In caz contrar, Complex OPAL by the sea***, fiind o proprietate privata, isi rezerva dreptul de a selecta clientela. Personalul nostru va face tot ce este posibil pentru solutionarea eventualelor neplceri. RECLAMATIILE FACUTE DUPA FINALIZAREA SEJURULUI SI CONSUMAREA SERVICIILOR, NU ATRAG DUPA SINE NICI O RASPUNDERE PECUNIARA DIN PARTEA LOCATIEI NOASTRE! Sugestiile sunt bine-venite pentru a imbunatati, de la an la an, experienta Dumneavoastr in locatia noastr!
CAZARE
de la
EUR2659EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
HOTEL OPAL

HOTEL OPAL

Hotel Opal*** pune la dispozitia turistilor un numar de 217 camere duble si 17 apartamente. Camerele au dotari specifice categoriei de 3 stele: TV LED, racitor, aer conditionat, internet. Toate camerele au balcon cu vedere la mare sau la padure. Serviciile de masa se asigura in Restaurantul complet renovat - amenajare moderna, cu linii noi pentru servirea meselor sub forma de buffet suedez, mobilier nou si pe terasa Opal (a la carte), care are vedere la mare. Restaurantul Opal gazduieste mic dejun si pranz sub forma de bufet suedez, cu bauturi incluse (apa, suc si bere). Terasa Opal in aer liber este deschisa la pranz si cina, pentru servirea a la carte. In majoritatea serilor ambianta este asigurata de o formatie care canta live.  Serviciile de masa platite in avans (micul dejun si demipensiune pranz) se servesc exclusiv in regim bufet in perioada de sezon estival (01.07 -09.09.2024 pentru mic dejun , pranz ), iar in extrasezon si sezoanele intermediare se poate organiza bufet numai cu conditia intrunirii numarului minim de 40 de persoane inscrise la acest tip de masa. In cazul in care numarul minim de participanti pentru bufet nu este intrunit mesele se servesc la farfuriesau in regim a la carte, insa strict in limita bugetului alocat. Pentru momentele de relaxare, Hotel Opal pune la dispozitia oaspetilor sai o zona de lounge cu priveliste spre mare, amenajata cu mese de bar, bancute, umbrare si sezlonguri, precum si un teren de tenis cu zgura. PISCINA pentru adulti si copii are apa inclzit in lunile iunie si septembrie, cand este necesar, la temperaturi intre 23-26 grade Celsius, conform normativelor pentru piscin exterioara.  ACCESUL LA PISCIN SE VA FACE PE BAZA BRTRII PRIMITE DE LA RECEPTIE. Hotelul Opal dispune de plaja proprie - plaja Opal, situata intre hotelurile Cometa si Capitol, precum si beach bar. Inchirierea sezlongurilor se va efectua la receptie, rezervarea lor in avans nefiind posibila.  Pentru copiii de la 3 pana la 10 ani, este amenajat loc de joaca - Kids club - gratuit. Copiii  trebuie supravegheati de catre parinti.  Hotelul dispune de parcare cu o capacitate de 120 de locuri, gratuita  in limita locurilor disponibile.  Este permis accesul cu animale de companie de talie mica (max. 10 Kg), taxa 55 lei/zi; Nu este permis accesul cainilor la piscina hotelului! Nu se poate valorifica masa in sistem fisa cont. Masa se achita pentru toate persoanele ocupante ale camerei.Check-inul se face la ora 18:00Purtarea bratarii primite la check-in este obligatorie.
CAZARE
de la
EUR2692EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii

Rodica

A great option for a journey on a budget - hotel «Rodica» is located in Venus. This hotel is located in the city center. In the morning, have a cup of coffee while looking at the city from the window. You can take a walk and explore the neighbourhood area of the hotel. Places nearby: Jupiter Beach and St. George's Church.
CAZARE
de la
EUR2880EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Rodica

Rodica

A great option for a journey on a budget - hotel «Rodica» is located in Venus. This hotel is located in the city center. In the morning, have a cup of coffee while looking at the city from the window. You can take a walk and explore the neighbourhood area of the hotel. Places nearby: Jupiter Beach and St. George's Church.
CAZARE
de la
EUR3264EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Hotel Rio Jupiter

Hotel Rio Jupiter

Hotelul Rio este situat in Jupiter, la 400 de metri de La Steaguri, si ofera o terasa, un restaurant si vedere la oras. Avand o gradina, hotelul de 3 stele are camere cu aer conditionat si WiFi gratuit, fiecare cu baie privata. Hotelul are camere de familie. Fiecare camera este dotata cu dulap si TV cu ecran plat, iar anumite unitati ale hotelului au balcon. La Hotelul Rio, fiecare camera este dotata cu lenjerie de pat si prosoape. Limbile vorbite la receptie includ engleza si romana. Punctele de interes populare din apropierea unitatii includ plaja Jupiter, Rezervatia de stejari „Stejarii Brumarii” si Paradis Land Neptun. Cel mai apropiat aeroport este Aeroportul International Mihail Kogalniceanu, situat la 64 km de Hotel Rio.
CAZARE
de la
EUR3226EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Hotel Rio
CAZARE
de la
EUR3613EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Hotel Topaz

Hotel Topaz

Renovat integral in anul 2023 hotelul Topaz 4****, este situat pe promenada statiunii Cap Aurora. Camerele si apartamentele decorate cu bun gust si rafinament, baile luxoase, spatiile comune elegante, barul de o eleganta desavarsita, piscina integrata perfect in arhitectura zonei, cadrul natural extraordinar sunt doar cateva dintre atuurile cu care hotelul Topaz isi asteapta turistii. Locul in care padurea Comorova se prelungeste pana in imediata vecinatate a marii a fost de-a lungul anilor locul preferat de turistii dornici de o vacanta linistita in mijlocul naturii. Arhitectura deosebita, peisajul, padurea si golfurile contribuie la crearea unui cadru ideal pentru o vacanta de vis.Locatia spectaculoasa, situata pe un promontoriu, a facut ca aceasta zona sa atraga de-a lungul timpului turistii in cautarea unei oaze de relaxare. Golfuletele de pe malul marii sunt insiruite intr-un joc de forme unic, delimitand plaje cochete, iar terasele din jurul hotelurilor, inundate in verdeata, ofera o panorama deosebita asupra marii. Renascuta in ultimii ani in urma investitiilor in infrastructura turistica, statiunea a capatat un aspect unic, fiind foarte apreciata de turistii in cautarea unui loc linistit si discret care sa le asigure o vacanta de neuitat departe de agitatia specifica altor statiuni de pe litoral.
CAZARE
de la
EUR3745EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
HOTEL TOPAZ

HOTEL TOPAZ

8.8 booking (fabulos)
HOTEL TOPAZ, renovat integral in 2023 si reclasificat la 4 stele, este situat pe promenada statiunii Cap Aurora, structurat pe 4 etaje si parter, fiind deservit de doua lifturi moderne. Dispune de bar la parter si o piscina exterioara amenajata cu sezlonguri, cu o panorama minunata spre plaja si mare. Hotelul pune la dispozitia turistilor o parcare privata, gratuita in limita locurilor disponibile. Nu se accepta animale de companie. Va informam ca incepand cu sezonul 2021 se va incasa la check-in taxa de statiune, in valoare de 5 lei/persoana/zi, conform HCL 283/23.12.2020 c. Vor fi taxate toate persoanele cu varsta de 18 ani impliniti. Dotari si servicii Hotelul este format din 54 camere duble luxury, 37 camere duble luxury cu vedere la mare, 8 camere triple luxury, 2 apartamente cu camere comunicante si cu vedere la mare, 3 apartamente cu camere decomandate si vedere la mare. Hotel Topaz ofera tot ceea ce aveti nevoie pentru o vacanta perfecta, de la camere elegante, servicii de masa, piscina moderna amenajata cu sezlonguri si umbrele, totul intr-un cadru natural de exceptie. Oaspetii hotelului au acces gratuit la piscina cu sezlonguri, in limita locurilor disponibile. Servicii masa MASA: - se va servi la restaurantul Hotelului Opal, din cadrul complexului Topaz-Opal-Cristal. - mic dejun - bufet suedez; - pranz - bufet suedez; - cina - sistem a la carte. Dotari camere Camerele duble luxury, cu o suprafata de aproximativ 15 mp, au balcon si au fost renovate integral in 2023, sunt dotate cu pat matrimonial, AC, TV, minibar, internet, baie cu cabina de dus, uscator de par si obiecte de toaleta. Acest tip de camera permite adaugarea unui pat suplimentar pliant de o persoana. Camera poate acomoda 2 adulti si 2 copii (0-11.99 ani) sau 2 adulti si 2 copii (1 copil 0-3.99 ani, 1 copil 0-17.99 ani). Camere duble luxury cu vedere la mare, cu o suprafata de aproximativ 15 mp, au balcon si vedere spre mare, fiind renovate integral in 2023, sunt dotate cu pat matrimonial, AC, TV, minibar, internet, baie cu cabina de dus, uscator de par si obiecte de toaleta. Acest tip de camera permite adaugarea unui pat suplimentar pliant de o persoana. Camera poate acomoda 2 adulti si 2 copii (0-11.99 ani) sau 2 adulti si 2 copii (1 copil 0-3.99 ani, 1 copil 0-17.99 ani). Camerele triple luxury, cu o suprafata de aproximativ 18 mp, sunt mai spatioase si au in dotare 3 paturi de o persoana din care 2 paturi se pot uni, au balcon si au fost renovate integral in 2023, AC, TV, minibar, internet, bai cu cabina de dus, uscator de par si obiecte de toaleta. Camera poate acomoda 3 adulti. Apartamente cu camere comunicante si cu vedere la mare, sunt compuse dintr-un living cu canapea extensibila si dormitor cu pat matrimonial, intre dormitor si living exista usa separatoare. Au balcon si au fost renovate integral in 2023, detin AC, TV, minibar, internet, baie cu cabina de dus, uscator de par si obiecte de toaleta. Apartamentul poate acomoda 4 adulti si 1 copil ( 0-3.99 ani). Apartamente luxury cu camere decomandate si cu vedere la mare, sunt compuse din doua dormitoare cu pat matrimonial, fiind separate printr-o usa, o singura baie cu dus si un mic living. Au balcon si au fost renovate integral in 2023, detin AC, TV, minibar, internet, uscator de par si obiecte de toaleta. Apartamentul poate acomoda 4 adulti si 1 copil ( 0-3.99 ani). Facilitati copii: In camera dubla: - Primul copil 0-9.99 ani beneficiaza de gratuitate la cazare, fara pat suplimentar; - al 2-lea achita pat suplimentar (50% din valoarea unui loc); - copii peste 10 ani achita pat suplimentar ( 50% dintr-un loc de cazare/zi). Baby cot - gratuit, la cerere, in functie de disponibilitate
CAZARE
de la
EUR4197EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
HOTEL RIO JUPITER

HOTEL RIO JUPITER

Hotelul Rio este situat in Jupiter, la 400 de metri de La Steaguri, si ofera o terasa, un restaurant si vedere la oras. Avand o gradina, hotelul de 3 stele are camere cu aer conditionat si WiFi gratuit, fiecare cu baie privata. Hotelul are camere de familie. Fiecare camera este dotata cu dulap si TV cu ecran plat, iar anumite unitati ale hotelului au balcon. La Hotelul Rio, fiecare camera este dotata cu lenjerie de pat si prosoape. Limbile vorbite la receptie includ engleza si romana. Punctele de interes populare din apropierea unitatii includ plaja Jupiter, Rezervatia de stejari „Stejarii Brumarii” si Paradis Land Neptun. Cel mai apropiat aeroport este Aeroportul International Mihail Kogalniceanu, situat la 64 km de Hotel Rio.
CAZARE
de la
EUR3980EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Hotel Topaz

Hotel Topaz

la 50 m de plaja vezi hotelul pe harta
Near Jupiter Beach. When you stay at Hotel Topaz in Cap Aurora, youll be near the beach, within a 5-minute drive of Jupiter Beach and Venus Beach. Make yourself at home in one of the 105 guestrooms. Complimentary wireless internet access is available to keep you connected. At Hotel Topaz, enjoy a satisfying meal at the restaurant. Wrap up your day with a drink at the bar/lounge. Enjoy the recreation opportunities such as an outdoor pool or make use of other amenities including complimentary wireless internet access.
CAZARE
de la
EUR5461EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Turquoise Hotel

Turquoise Hotel

A very nice place to stay for a reasonable price - hotel «Hotel Turquoise» is located in Venus. This hotel is located in the center of the city. In the morning, have a cup of coffee while looking at the city from the window. You can take a walk and explore the neighbourhood area of the hotel. Places nearby: Jupiter Beach and St. George's Church.
CAZARE
de la
EUR6176EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
CAZARE
de la
EUR6213EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
CAZARE
de la
EUR6248EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Opal by the Sea

Opal by the Sea

la 50 m de plaja vezi hotelul pe harta
Localizare: Hotel Opal 3*** Jupiter a Cap Aurora este situat pe faleza, langa Hotel California, la doar 50 de metri de plaja CAZARE: 1.       Din ratiuni comerciale si sanitare, categoric nu se admite introducerea in incinta hotelului si depozitarea in camera sau pe balcoane a mancarurilor si bauturilor aduse din exterior. Utilizarea echipamentelor de gatit/incalzit in camerele de hotel este strict interzisa. Hotelul isi rezerva dreptul de a evacua din hotel persoanele care aduc si utilizeaza astfel de echipamente. 2.       Spatiile de cazare din Hotel Opal au urmatoarele caracteristici: suprafata totala este de cca. 18mp ( incluzand baia si balconul). Baia dispune de cabina de dus , vas wc, chiuveta, oglinda , uscator de par, cosmetice. Camera este mochetata si dispune de perdele si draperie. Balconul are doua scaune de terasa sau doua taburete in camerele in care balconul este mai mic. In toate camerele sunt televizoare LED conectate la retea TV cablu, doua fotolii o masuta. Amenajarea si dotarea camerei este luminoasa si colorata, asigurand confort si ambianta placuta. Dispune de sistem de conditionare a aerului pe principiul a doua sezoane, cald sau rece. 3.       In camere nu exista frigidere casnice, ci numai mici racitoare hoteliere, tip MINIBAR, specifice acestui tip de serviciu. Racitoarele mini-bar nu sunt in masura sa pastreze alimente, cu atat mai mult nu pot asigura pastrarea alimentelor pentru sugari si copii mici. 4.       Administratia hotelului nu raspunde de obiectele sau valorile uitate, pierdute, nesupravegheate sau neprotejate, oriunde s-ar intampla disparitia acestora, in incinta hotelului sau perimetrul exterior al proprietatii. 5.       Potrivit procedurilor de lucru ale Hotelului, repartizarea camerelor se poate face numai cu o seara inainte, sau chiar in dimineata intrarii clientilor, in functie de structura si numarul camerelor similare ce urmeaza a fie eliberate (check-out) in ziua respectiva. 6.       Ora de incepere a zilei hoteliere acheck-ina, nu poate fi decat de la ora 18.00 si ora de eliberare a camerei acheck-outa, nu poate fi mai tarziu de ora 12.00. Tarifele pentru eliberarea tarzie a camerei (aLate Check-outa) sunt: - intre orele 12.00-15.00 a 30% din tariful de receptie; - intre orele 15.00-18.00 a 50% din tariful de receptie; - dupa orele 18.00 a 100% din tariful de receptie; Tarifele pentru ocuparea mai devreme a camerei (aEarly Check-ina) sunt: -        intre orele 08.00-12.00 a 50% din tariful de receptie; -        intre orele 12.00-18.00 a 30% din tariful de receptie; Sunt fara acoperire si numai pe raspunderea agentiei de turism acele promisiuni facute clientilor privind posibilitatea de preluare a camerei mai devreme de ora 18:00, sau eliberarea mai tarziu de ora 12:00, sau ca vor avea camere alaturate de prieteni sau rude, sau ca vor primi camera la un anumit etaj/corp al hotelului. Orice solicitare in afara precizarilor contractuale poate ramane ca o simpla optiune, pe care incercam sa o satisfacem numai in limita posibilitatilor si disponibilitatilor, FIIND EXCLUSA GARANTAREA, sens in care Agentia de turism accepta si recunoaste ca Hotelul este exonerat de orice raspundere in raport cu acei clienti care au primit garantii ce exced conditiile contractului.  7.       Lenjeria, prosoapele sunt dedicati exclusiv utilizarii in camera. Se interzice categoric scoaterea acestora din camera pentru utilizare pe plaja. Hotelul nu asigura prosoape pentru accesul la plaja.  8. Parcarea gratuita a autoturismelor persoanelor cazate in hotel se poate face numai in spatiul special dedicat in limita celor 120 locuri disponibile. Accesul este controlat si se acorda pe principiul aprimul venit a primul servita, potrivit locurilor libere.Nu pot fi rezervate locuri de parcare la receptie sau la personalul de paza. La iesirea din parcarea hotelului, oricand pe durata sejurului, locul de parcare nu poate fi retinut, la intoarcere accesul fiind posibil numai daca mai sunt locuri inca libere. Agentilor de paza le este strict interzis sa manevreze autoturisme sau sa pastreze cheile de contact ale celor parcate. Administratia hotelului nu are nici o responsabilitate privind eventuale pagube produse propriilor vehicule, sau altora, prin manevrarea sau parcarea neglijenta a acestora de catre proprietari.Recomandam sa se parcheze exclusiv in spatii si locuri clar marcate. Nu trebuie ignorate semnele specifice de circulatie. Parcarea neregulamentara determina asumarea de proprietar a amenzilor si a taxei de recuperare a vehicolului ridicat de organele abilitate. Ridicarea autoturismului nu se reclama la receptia hotelului, ci se apeleaza 112.  9. Conexiunea internet awirelessa este disponibila GRATUIT in camere si in toate spatiile publice ale proprietatii, inclusiv holuri, terase. Fiind o facilitate acordata gratuit, cu anumite limite tehnice, nu poate fi garantata viteza si constanta conexiunii in perioadele de maxima solicitare.   RESTAURANT 1.  Serviciile de masa platite in avans (micul dejun si demipensiune pranz) se servesc exclusiv in regim bufet in perioada de sezon estival (01.06 -22.09.2025 pentru mic dejun , pranz ), iar in extrasezon si sezoanele intermediare se poate organiza bufet numai cu conditia intrunirii numarului minim de 40 de persoane inscrise la acest tip de masa. In cazul in care numarul minim de participanti pentru bufet nu este intrunit mesele se servesc ala farfurieasau in regim aa la cartea, insa strict in limita bugetului alocat.  2. Din ratiuni comerciale si sanitare, categoric nu se permite introducerea si consumul in spatiile publice ale hotelului, terase, bar, restaurant, a mancarurilor si bauturilor aduse din exterior. Managementul isi rezerva dreptul de a solicita persoanelor aflate in aceasta ipostaza sa paraseasca de indata aceste spatii.  3. Servirea meselor in regim bufet platite in avans se face numai intre anumite ore; conform orarului afisat la receptie. Principiul bufetului este acela al consumului fara restrictii de structura sau cantitate a preparatelor, insa exclusiv pe durata alocata si exclusiv in spatiul alocat. Pe durata sejurului, la mesele tip bufet, inclusiv micul dejun, nu este permisa scoaterea preparatelor sau bauturilor din perimetrul spatiilor alocate servirii mesei. Pentru cazurile exceptionale medicale se adreseaza sefului de sala.  4.Accesul in restaurant in vederea servirii meselor in regim bufet (micul dejun si pranz) se face in baza BRATARILOR de masa primite de la receptia hotelului si a listelor nominale, prin verificarea numelui si numarului camerei ocupate.  5.Suplimentul de demipensiune se comercializeaza conform numarului total de persoane (inclusiv copii) ocupante ale camerei. Nu se accepta vanzarea partiala din total numar ocupanti camera. Pentru copii sunt reduceri aplicabile in functie de varsta.  Membrii echipei operationale si ai managementului hotelului sunt permanent si deplin dedicati asigurarii celor mai bune servicii. De aici si aceasta rigoare a prezentarii conditiilor de comercializare si a regulilor interne de conduita, care sa nu lase loc interpretarilor. Fara indoiala, greseli pot fi facute de angajatii hotelului, iar exigenta si asteptarile unor oaspeti pot fi peste limitele fizice ale spatiilor si dotarilor hotelului, sau chiar si peste nivelul standardelor asumate de hotel. In absolut toate situatiile veti remarca o buna si corecta comunicare, bazata exclusiv pe onestitate si dorinta de a identifica o solutie de a rezolva eventuale nemultumiri, in limita posibilitatilor. Insa, intotdeauna dialogul trebuie purtat pornind de la premise corecte si bazat pe un real si deplin RESPECT RECIPROC. HOTEL   ETIQUETTE a REGULILE CASEI  1.           Politica de acces la mesele incluse (mic dejun si pranz) Purtarea bratarii la incheietura mainii pe durata sejurului este OBLIGATORIE. In perioada de varf de sezon, numrul de turisti la mesele mic dejun si pranz servite in regim bufet suedez depaseste 500 de persoane. Pentru siguranta dumneavoastr, va rugam sa respectati ,,Regulile caseia.  2.            Politica cu privire la pstrarea bunurilor de valoare In scopul pstrrii in siguranta a bunurilor Dvs. de valoare (bijuterii, sume mai mari de bani), va rugam sa le lasati in seiful hotelului. Va recomandam sa evitati pstrarea sumelor mari de bani lichizi in camera de hotel. 1.            Politica siguranta copii Pentru siguranta copiilor dumneavoastr, dar si pentru a evita producerea de pagube proprietatii, aveti obligatia, conform legii sa va supravegheati copiii minori. Nu rspundem de siguranta copiilor Dvs. in incinta si in cadrul proprietatii (inclusiv spatii exterioare, locuri de joaca). Producerea de pagube in incinta complexului sau pe suprafata proprietatii, conduce la suportarea contravalorii acestor pagube, pe msur daunelor solicitate de proprietate. 4. Politica animale de companie : Accesul  in incinta complexului, cu orice fel de animal de companie (papagal, iepure, pisica, broasca testoasa, caine si s.a.) presupune achitarea ,,Taxei pentru animal de companiea, conform tarifelor afisate. Orice paguba produsa de animalul de companie, cade in sarcina apartinatorului. Cainii, chiar daca sunt de talie mica sau medie, trebuie sa aib lesa pe suprafata proprietatii, si nu pot fi lasati liberi. In perioada servirii meselor, nu este permis accesul animalelor de companie in incinta restaurantului si pe teras. Pentru respectarea normelor DSP, cat si pentru siguranta Dvs., NU este permis accesul cainilorr la PISCINA! V RUGM S NU LASATI ANIMALELE DE COMPANIE S ISI FAC NEVOILE PE PAJISTEA HOTELULUI! ACEASTA ESTE O ZON DE RELAXARE SII COPII DUMNEAVOASTR SE POT IMBOLNAVI!  5.            Servirea mesei :. Programul meselor se gaseste la Receptie.. Consumul de produse alimentare de la mic dejun si pranz este permis numai in intervalul orar stabilit, si numai in spatiile dedicate acestui serviciu. Este interzisa iesirea cu produse de la bufet, sustragerea acestora si consumarea lor in camerele de hotel sau in alte spatii publice, in caz contrar se achita o taxa de 100 lei. Conform normelor igienico-sanitare, consumul de produse alimentare in camera de hotel, holuri hotel si alte spatii neconforme, implica riscuri pentru sntatea dumneavoastr si poate atrage duntori. 6.           Politica Mini-bar Camerele Hotelului Opal sunt dotate cu Mini-baruri. Acestea nu sunt frigidere sau mini-frigidere si temperatura de rcire nu este ca cea a unui frigider, ele sunt destinate exclusiv pstrrii de apa, buturi rcoritoare si buturi alcoolice de mici dimensiuni. Supraincarcarea acestora cu alimente si alte produse perisabile determina nu numai defectarea utilajului, si va si pune sntatea in pericol, prin consumul produselor astfel pstrate. 7.           Check-in & Check-out: Avand in vedere timpul necesar pentru curatarea camerelor dup sedere si ora de Check-Out (ora 12:00) cazarea turistilor sositi (Check-in) se face incepand cu ora 16.00, atunci cand sunt camere disponibile, si cu ora 18.00 cand hotelul este incarcat! De-cazarea (Check-out) se face cel tarziu la ora 12.00, la pranz. Receptia are program de functionare non-stop pe perioada sezonului estival, asadar nu trebuie sa va faceti probleme in legtur cu ora sosirii dumneavoastr la hotelul nostru. aLate Check-outa si aEarly check-ina  se pot organiza contra-cost, anuntand Departamentul de Rezervri sau Receptia hotelului cu o zi in avans, in functie de disponibilitate. 8.           Politica Parcare Parcarea este gratuita si o oferim in limita disponibilitatiii! La check-in, solicitati tichetul de parcare; tichetul se va completa si se va afisa in bordul masinii, astfel incat sa fie vizibil din exterior. Va rugam sa nu parcati in zona de intrare in hotel, acest spatiu trebuie sa ramana liber pentru servicii de urgenta (Salvare, Pompieri). V atragem atentia c parcarea o oferim gratuit, IN LIMITA LOCURILOR DISPONIBILE (120 locuri), hotelul neavand nici o obligatie legal de a v pune la dispozitie un loc de parcare. V rugm s nu parcatii masina in zone neconforme (vezi marcaj trasat). SC OPAL SA nu isi asum nici o rspundere in eventualitatea producerii unor avarii de ctre alte terte persoane, masinii DVS.  9.           Politica spatii Entertainment (distractii) In incinta complexului nostru au acces GRATUIT la  Kids Club copii cu varste cuprinse intre 3 si 10 ani. Programul de functionare il gasiti la Receptie. In Lobby este situat spatiul FUN ROOM, un centru de distractii la care au acces contra-cost (exceptie fcand ofertele speciale cu acces inclus) copii cu varste peste 10 ani. Complex OPAL by the sea   va pune la dispozitie si servicii Teren Tenis. Tarifele le gasiti la Receptie. 10.        Piscina OPAL: PISCINA pentru adulti si copii are apa incalzita in lunile iunie si septembrie, cand este necesar, la temperaturi intre 23-26 grade Celsius, conform normativelor pentru piscin exterioara. Dusul de pe piscina exterioar are ap rece si cald. V rugm s aveti rbdare dac doriti s folositi apa cald pntru ca aceasta s ajung din centrala termic. Piscina are suprafata de 20/12 m, cu adancime cuprins intre 50 cm in zona copiilor si 130 cm in zona destinat adultilor. Plaja piscinei, este amenajat cu sezlonguri si umbrele, aceasta fiind deservit de un bar, nou construit. Sezlongurile nu se pot rezerva in avans, se ocup in ordinea sosirii. ACCESUL LA PISCIN SE VA FACE PE BAZA BRATARII PRIMITE DE LA RECEPTIERegulamentul si programul de functionare a piscinei il gasiti la Receptie. FUMATUL LA PISCINA ESTE STRICT INTERZIS! INTRAREA CU PRODUSE SI BUTURI DIN AFARA UNITTII SI CONSUMUL ACESTORA ESTE STRICT INTERZIS a TAXA 100 LEI!  11.            Plaja OPAL TURISTII NOSTRII AU ACCES LA PLAJA AMENAJAT, ACCESUL FACANDU-SE FACIL, DE LA TERASA HOTELULUI, SE COBOAR TREPTELE PE PARTEA STANG TREC DE PRIMA SECTIUNE DE PLAJ, IAR URMTOAREA SECTIUNE ESTE PLAJA OPAL by the sea***, FIIND VORBA DE UN DRUM PARCURS PE JOS DE MAXIM TREI MINUTE. Turistii nostri au acces la sezlonguri in regim de INCHIRIERE. De la Receptie se d un tiket care trebuie prezentat personalului de la plaj. Sezlongurile se inchiriaz cu saltea, masuta si umbrel. PRETUL DE INCHIRIERE IL GASITI LA RECEPTIE Clientii hotelului OPAL by the sea ***, vor plti contravaloarea inchirierii sezlongurilor la receptie, unde vor primi un TICKET pe care il vor prezenta de fiecare dat personalului de la plaj, vor fi deserviti de personalul hotelului in ordinea venirii si disponibilitatii sezlongurilor la momentul sosirii.Sezlongurile nu pot fi rezervate la hotel, ci direct la personalul de la plaj, dac exist disponibilitate. Turistii nostri care nu doresc s inchirieze sezlong, pot opta s stea la plaj pe suprafata dedicat zonei pentru cearceafuri. 12.         &nbs;  Politica sesizri Va informam ca locatia noastr functioneaza dup standarde de operare specifice industriei ospitalitatii, pentru o clasificare de 3***. Angajatii nostri depun toate diligentele pentru a va oferi servicii cat mai prietenoase. Va rugam ca in eventualitatea in care va confruntati  cu diferite probleme in incinta  Complexului, sa va dresati receptiei si sa pastrati un comportament civilizat si un ton de comunicare normal, astfel incat sa nu deranjam ceilalti clienti. In caz contrar, Complex OPAL by the sea***, fiind o proprietate privata, isi rezerva dreptul de a selecta clientela. Personalul nostru va face tot ce este posibil pentru solutionarea eventualelor neplceri. RECLAMATIILE FACUTE DUPA FINALIZAREA SEJURULUI SI CONSUMAREA SERVICIILOR, NU ATRAG DUPA SINE NICI O RASPUNDERE PECUNIARA DIN PARTEA LOCATIEI NOASTRE! Sugestiile sunt bine-venite pentru a imbunatati, de la an la an, experienta Dumneavoastr in locatia noastr!
CAZARE
de la
EUR7571EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Dana Resort

Dana Resort

Localizare: Hotel Dana Resort 4 **** Venus, situat la 450 de metri de plaja, este un spatiu generos cu o gradina botanica impresionanta ce se intinde pe 15000 mp si adaposteste peste 200 de plante dintre care 160 sunt rare. Descriere: Datorita spatiilor verzi vaste, curate si ingrijite, hotelul a ajuns sa aiba reputatia de Paradis verde al litoralului, sau oaza de verdeata a statiunii. De asemenea, un punct de atractie il reprezinta bonsaiul, o specie foarte veche si valoroasa, ce troneaza in fata receptiei.  Camere: Hotelul e alcatuit dintr-un corp principal si 4 vile cu aspect mediteranean, si dispune de 112 camere dotate cu TV, aer conditionat, minibar, seif, telefon, Wifi, uscator de par. Camerele si apartamentele au fost modernizate si reamenajate in 2021. Camere duble 4* se afla in cladirea principala a resortului, pot fi cu balcon sau fara si sunt dotate cu : mobilier nou modern, aer conditionat, televizor LCD, minibar, seif, telefon, uscator de par, baie cu cabina de dus, cosmetice hoteliere. Suprafata: camera intre 16-18 mp. Camere family 4*- 3 cu balcon si 5 fara balcon cuprind un spatiu deschis cu pat matrimonial si canapea extensibila de 2 persoane. Dotari: aer conditionat, un televizor, minibar, seif, telefon, uscator de par, baie cu cabina de dus, cosmetice hoteliere. Suprafata: camera+living 25-30 mp; baie intre 3-3,5 mp. Camerele family cu balcon se regasesc atat in hotel cat si in vile. Repartizarea pe hotel sau vila se face la receptia complexului. Camerele duble economy in vila, cu balcon sunt situate in vilele resortului intr-o zona verde linistita si sunt dotate cu balcon, aer conditionat, televizor, minibar, seif, telefon, uscator de par, baie cu cabina de dus, cosmetice hoteliere. Incepand cu 2022, acest tip de camere permite si adaugarea de pat suplimentar. Suprafata: 15 mp. Apartament 4* Vila au in dotare un dormitor cu pat matrimonial si living cu canapea extensibila, despartite de usa. Dotari: aer conditionat in living, televizor in fiecare camera, minibar, seif, telefon, uscator de par, baie cu cabina de dus, cosmetice hoteliere si balcon. Apartament 2 dormitoare 4* Superior Vila a se regasesc la vile si sunt formate din 2 dormitoare cu pat matrimonial si doua bai. Dotari: aer conditionat si televizor in fiecare camera, minibar, seif, telefon, uscator de par, doua bai din care 1 baie cu cabina de dus, cosmetice hoteliere si balcon. Nu se accepta adaugarea unui pat suplimentar in acest tip de camera.Camerele fara balcon dispun de un suport de uscare rufe, afara, in fata camerei. Restaurant: Restaurantul Garden, situat in mijlocul naturii, dispune de un meniu cu specific romanesc si international diversificat si mic dejun in sistem bufet suedez. De asemenea, in cafeneaua Istanbul aveti posibilitatea sa va bucurati de o cafea cu aroma specifica. Hotelul mai pune la dispozitie si Pizzeria Alberto cu pizza coapta in cuptor cu lemne. Facilitati:  Piscina, de asemenea cufundata in marea de verde a resortului, este amenajata cu sezlonguri si umbrele si are o adancime de 1,40-1,60m. Exista si piscina pentru copii, cu adancime de 1m. Tot pentru copii, hotelul are amenajat un loc de joaca cu o varietate de constructii de divertisment.  In 2023, s-au adus imbunatatiri locului de joaca, achizitionandu-se noi atractii. Parcarea privata a hotelului este contra cost pentru o taxa de 25 lei/zi. Animale de companie: Hotelul nu accepta animale de companie. Pentru acest hotel se achita la receptie in ziua cazarii, o Taxa de statiune in valoare de 5 lei/adult/zi.
CAZARE
de la
EUR7995EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Dana

Dana

Want to save money while travelling? It’s easy: hotel «Dana» is located in Cap Aurora. This hotel is located nearby from the city center. You can take a walk and explore the neighbourhood area of the hotel. Places nearby: Jupiter Beach and St. George's Church.
CAZARE
de la
EUR8325EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Hotel Corina

Hotel Corina

A very nice option for those who like to be on the move! Hotel «Hotel Corina» is located in Venus. This hotel is located in the center of the city. Before going to bed, you can walk around the main landmarks of the city. You can take a walk and explore the neighbourhood area of the hotel — Jupiter Beach and St. George's Church.
CAZARE
de la
EUR8624EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Afrodita

Afrodita

Localizare: Hotel Afrodita 4**** Venus este amplasat in zona centrala a statiunii, pe faleza si  dispune de 124 de spatii de cazare moderne, care ofera turistilor tot confortul necesar, atat pentru petrecerea unei vacante odihnitoare, cat si pentru afaceri.  SERVICII GRATUITE: Acces la piscin, sezlonguri si umbrelute la piscin, parcare supravegheat video (in limita locurilor disponibile), internet wireless, seif in camera, depozitare bagaje, apel trezire, apel taxi, servicii de copiere si fax. OPTIONAL: Masaj, mas de biliard. Late check out:  ~       2 ore               100       RON ~       4 ore                200       RON ~       8 ore               1 ZI DE CAZARE In TARIFE este inslusa taxa hotelier.
CAZARE
de la
EUR8657EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Hotel Capitol
CAZARE
de la
EUR9871EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii

ibis Styles Venus (Opening June 2024)

A great place to have a rest after an exciting day! Hotel «ibis Styles Venus (Opening June 2024)» is located in Venus. This hotel is located in the city center. Before going to bed, you can take a walk and enjoy the main landmarks of the city. You can take a walk and explore the neighbourhood area of the hotel. Places nearby: Jupiter Beach and St. George's Church.
CAZARE
de la
EUR8900EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii